فارس من| مطالبه تسهیل خدمات بانکی برای نیروهای مسلح در بانک سپه‌

فارس من| مطالبه تسهیل خدمات بانکی برای نیروهای مسلح در بانک سپه‌

برخی مخاطبان فارس من، با ثبت ‌پویشی خواستار تسهیل در خدمات بانکی بانک سپه‌ شده‌اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت پویشی با عنوان «خدمات بانک سپه برای نیروهای مسلح آسان شود» خواستار پیگیری در این‌باره و پاسخ مسيولان بانک یاد شده هستند.

در این پویش آمده است: درخواست نیروهای مسلح فعال شدن سامانه (ussd) 765 بانک سپه است؛ در گذشته مثلا سامانه 763 بانک انصار فعال بود و بدون نیاز به اینترنت و گوشی هوشمند تمام خدمات بانکی با گوشی ساده انجام می‌شد، به دنبال ادغام بانک‌های نیروهای مسلح در بانک سپه کیفیت افزایش خدمات به کارکنان نظامی داده شد اما متاسفانه چنین نشد».

به گفته ثبت‌کنندگان این پویش، ورود انواع گوشی‌های هوشمند به اکثریت مراکز نظامی بنا به دلایل امنیتی ممنوع است یا در نقاط مرزی و دورافتاده اینترنت موجود نیست یا کیفیت پایین دارد و استفاده از همراه بانک سپه عملا غیرممکن یا با سختی مواجه است.

امضاکنندگان پویش مذکور خواسته‌اند ‌مدیران بانک سپه و نیروهای مسلح سامانه 765 بانک سپه از جمله کارت به کارت و غیره را فعال کنند تا بخشی از مشکلات بانکی نیروهای مسلح حل شود.‌

خبرنگار فارس در این‌باره، موضوع پویش ثبت شده مذکور توسط مخاطبان را از طریق روابط عمومی بانک سپه پیگیری کرد که مقرر شد در اسرع وقت در این‌باره پاسخگو باشند.

پایان پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد